TERLEMEK VE ÜŞÜMEK

Terliyorum
ya havalar çok ısındı
yada pişmanlığımdan dolayı

ùşùyorum
ya havalar soğudu
yada seni ôzlediğimden

hangi mevsimdeyiz
hangi yıldayız
hangi ayda,günde ve hatta saatteyz

sen gidince herşeyim değişti
oturdugum ev,yasadığım semt,bu şehir ve en önemlisi ben değiştim ben!

hani o bir zamanlar sevipte
şimdi lanet ettiğin o adam ben
haklısında
hakkettim tüm bu acıları

ama sen
sen mutlu olucaksın
seveceksin başka birini
benim seni sevdiğim gibi

sonra zaman geçicek aradan belli belirsiz
onunlayken her şey tozpembe olucak
en mutlu anın
en uzucu anın
ve en huzurlu zamanın onunlayken olucak

belli belirsiz bir zaman sonra
sevgin dahada artıcak
sonra anlıyacaksın ne kadar sevip
değer verdiğini
ve onun zarar görmesini istemiyeceksin
uzaklaşıcaksın yanından ağır ağır
sonra bi anda istenmeyen olucaksın onun yanında
"olsun yinede mutlu" diyeceksin kendi kendine
aklından çıkaramıyacaksın onu
sonra ya terliyeceksin
yada ùşüyecek,
sonra ya terliyeceksin
yada ùşüyecek...

0 yorum:

Yorum Gönder