İKİNCİ YIL DÖNÜMÜ

Gömleğimden 1 düğme daha eksilttim,
Senin için.
Bir sigara daha yudumladım ölesiye ,
Senin için.
Soframa bir tabak daha koydum,
Senin için.

Bu gün gidişinin ikinci yıl dönümü.
Kutlu olsun sevgilim...

Bir kaç meze , bir 75'lik rakı,
Senden tek hatıra kalan bir resim ve yaş pastan var masamda.
Hadi mumları üfleyip kesmiyecekmisin pastanı.
Bana alaycı bir gülümseme ile bakarken;
Yemiyecekmisin afiyetle kestiğin dilimleri.

Sayi , neden terketmistin beni ?
Akşam vakti yine binbir düşünceye soktun beni.

Sanki içinden çıkılmaz bir kara delikte gibiyim.
Ne kadar bağırsamda;
Sesimi duyarlarmı diye.
Ne kadar koşsamda;
Odamızdan çıkmak için.
Birileri engel oluyor bana,
Sanki unutturmak istemiyorlar seni bana.
Bu acıyı çekmemi istiyorlar ölene kadar.

Bu gün,
Bu gün gidişinin ikinci yıl dönümü.

Ben,
Ben çekip gidemedim senin gibi,
Unutamadım o herseyimiz olan anıları ve
Seni !
Bir kalemde silemedim,
Yapamadım işte.

Tebrik ederim sevgilim,
Bu gün gidişinin ikinci yıl dönümü.
Tebrik ederim...

0 yorum:

Yorum Gönder