BAŞ AĞRISI

Yalnızlık bende baş ağrısı yapıyor
Bilmiyorum ya çok düşünmektendir,
Yada hiç düşünmemekten.

Bu lanet sıkıntı ve dertlerimle başbaşayım
Ne bir dost var yanımda nede bir arkadaş
Kimisi elveda diyip gitti
Kimi sırtıma bir bıçak darbesi atıp
Kimi kalbimi kırıp
Kimiside hiç birşey demeden
Bir anda gitti

Hangi gidiş beni daha çok üzdü bilmiyorum
Aslında bilmekte istemiyorum
Öylece gittiler yanımdan
Beni tek terketmiyen yalnızlığım oldu
Kim bilir belkı bir gun oda beni terk eder
Belkide ben onu

Ve işte O mutlu son diyesim gelmiyor hiç
Mutluluk,huzur,sevgi daha gelmedi yanıma
Gelirmi diye sorsam kendime
Cevabı cok acık değilmi?
Yalnızlık izin verirmi sence ona?
Sanmıyorum.

Yalnızlık,
Yalnızlık bende baş ağrısı yapıyor,
Bu kahrolasıca yalnızlık...

Kimi zaman düşünmeden edemiyorum
Seni,Dostlarımı ve ailemi
Ve biliyormusun en çokta sen giriyorsun
Kabustan bile beter olan rüyalarıma

Her sabah korkuyla uyanıyorum
Aslında fazlada uyuyamıyorum geceleri
İzin vermiyorki yalnızlık
Bi bakıyorum gecenin bilmem kaçında
Elimde bir sigara
Masamda bir içki

Yalnızlık,
Yalnızlık bende baş ağrısı yapıyor.

Artık ne yapmam gerek bilmiyorum
Hedeflerim,hayallerim
Gerçekleşmeyecek ama bir okadarda güzel olan hayaller kuruyorum
Farkındayım biliyorum
Olmuyacak ve olmamış hayaller
Ama biliyormusun her defasında kendimi kandırıyorum
Çünkü hayat,
Hayat çekilmez
Bir yandan
Onu çekilmez kılan şey yalnızlık
Ve diğer yandan
Yalnızlığa rağmen yaşama umudumu Yeşerten
SEN...

0 yorum:

Yorum Gönder