GİTME


Bak gidiyorsun artık
İstediğin oldu.
Artık yapayalnızım bu soğuk odada.
Gözüm yaşlı o muhteşem gidişini izliyorum.
Sen gidince bütün düzenim değişti.
Sağda solda çoraplarım,gömleklerim,kravatım duruyor.
Aradığım şeyi bulamıyorum.

Bak!
Bahçemizdeki güller solmaya başladı.
Artık sabahın en erken saatinde kalkıp sulamıyorsun onları.
Sen gidince o hiç sevmediğin sakalım uzadı.
Evimizdeki bütün aynaları kırdım.
Bakmak istemiyorum o çirkin ve yaşlı adama.
Hani o nefret ettiğim içkiye mahkumum artık.

Sen gidince tadı tuzu kalmadı buraların.
Bu sokağın,bu şehrin ve hatta bu yaşamın bile bir amacı kalmadı.
Çekip gitmek istiyorum buralardan.

Sen gidince,
Acıların en kötüsü çektim kalbimde.
İşkencelerin en ağarını gördüm.
Çekilmedik ne tırnak nede diş bıraktılar.
Kırılmadık kemik kalmadı vücudumda.

Yinede senin o muhteşem gidişinde bile söyleyemedim,
Seni seviyorum birtanem
Seni seviyorum prensesim
Seni seviyorum,
Seni seviyorum GİTME diye.
GİTME diye...

0 yorum:

Yorum Gönder