O MASUM SEVGİ

Saat gecenin bilmem kaçı
Beynimi kemiren milyonlarca soruyla birlikte
İçiyorum bu gece.
Taa şu kalbimin derinliklerinde
Bir yanma var,
Nasıl bir yanma ki anlatılamaz.

Birazdan sızarım nasılsa
Sonra sen gelirsin rüyama
Usul usul,sessizce yaklaşırsın yanıma
Sonra yaslarsın boynunu omzuma
Konuşmazsın,Hayaller kurarız beraber.
Rüyalarımın içinde senli hayaller
Ve bir o kadarda imkansızlaşan hayaller.
Uyanırım öğlenin vakti.
Tekrar lanet bir güne başlarım sensiz.
Sahi neden bırakmıştın beni?
Seni çok sevdim diyemi?
Çok değer verdiğim içinmi?
Yada bilmem kimin çocugu yüzündenmi?

O benden iyi davranıyormu sana?
Benim seni sevdiğim gibi seviyormu seni?
Saçlarını tel tel ayırıyormu benim gibi?
Tutuyormusun onunda elini?
Onada seni seviyorum diyormusun?

Ben,
Ben ne kadar aptalmışım ki
Sevmişim seni.
Ama elimde değil dayanamıyorum,tutamıyorum kendimi
O gülüşün , o gözler , o ten ....
Herşey,
herşey seni hatırlatıyor bana
Kime baksam sen
Gözümü kapatsam sen
Bir tek aynaya baktığımda
Lanet olasıca ben !

Sanki kara delikte gibiyim.
Hani zaman - mekan ayrımı yoktur ya
Yapacak birşeyinde olmaz.
Sadece düşünürsün,Hayaller kurarsın
Ben,
Ben hep seni düşündüm.
Neden bilmem ama çekip gitsen bile yanımdan
Hala seviyorum seni

Belkide gerçek aşk diye buna diyorlardır
Hani o saf aşk yada herneyse
Ben işte böyle sevmiştim seni
Öyle delicesine
Ve öyle masum


O masum sevgimin karşılığında aldığım teş şey
Şu elimdeki Lanet bir içki şişesi
Ve beynimi kemiren milyonlarca soru?

O masum sevgimin karşılığında aldığım tek şey
Lanet olasıca bir acı !!!

0 yorum:

Yorum Gönder