SEN BEN OL, BENDE SEN

Sen ben ol,
Bende sen !

Sev beni delicesine.
Hiç bırakma,tut sımsıkı !
Hemde uğruma herşeyini feda edermişcesine...

Aldırış etmiyim sana,
Değer vermiyim,
Hatta görmemezlikten geleyim seni.

Sen taş et yüreğini,
Ben açayım önüme gelene kalbimi.
Endişe et benim için !
Üzül,ağla,çılgınlara dön !

Sev beni ölürmüşcesine !
İkimizden biri terk edicekse eğer,
O ben olmalıyım.
"Terk Ediyorum Seni ! "

Şimdi senin için acı,
Benim için huzur zamanı.
Sen karalar bağla yüreğine,
Ben koluma başkalarını takayım.

Sen düşün beni.
Ve hayaller kur birbirinden imkansız,
Onların içinde sadece ikimiz olalım.
"Ne yapıyordur şimdi ?" de.

Ben orda burda eğlenirken,
Sen evde tek başına,
Bir elinde doğru dürüst yanmamış sigara,
Diğer elinde maziden bir fotoğraf .
Çek içine her defasında ölüm isteğiyle yanan sigaranı,
Üfle nefret saçan dumanlarını !

Artık sen bensin,
Bende sen !

0 yorum:

Yorum Gönder