KARANLIK VE YALNIZLIK

Sabahları sevmez oldum artık
Hiç bir şeye inanmaz oldum artık
Aşk, sevgi , dostluk hepsi yalan artık...

Sen vardın benim için
Sende yoksun artık...

Geceler dert ortağım
Geceler göz yaşlarımı akıttığım
Karanlık ve yalnızlık
Çözemediğim iki belirsiz denklem oldu.

Aşk diyorduk eskiden aramızdakine
Aşk'tı benim için
Senin için ise gündelik bir olaydan farksız
Su içmek gibi , Uyumak gibi , Her sabah kalkıp üstünü giymek gibi
Evet aşk'tı benim için
Şimdi ise Karanlık ve Yalnızlık.

Unutur oldum mutluluğu
Unutur oldum gülmeyi
Unutur oldum huzuru, sevmeyi ve hatta sevilmeyi bile unutur oldum...

Ama unutmadım göz yaşlarımı dökmeyi
unutmadım Karanlıkları , acıları
Unutmadım yalnızlığımı
Ve unutmadım Seni
Bin kez , Milyonlarca kez Lanet Olsun Bana
Unutamadım seni...

Sen vardın benim için
Sende yoksun artık
Karanlık ve Yalnızlık
Tek tesellim oldu artık...

0 yorum:

Yorum Gönder